vendredi 9 mars 2012

Spread your wings

Bonsoir,

Aujourd'hui je vous propose quelques photos que j'ai prises pendant les vacances, le jour-même de notre repas  au bord du lac. Je me baladais avec belle-maman quand j'ai vu un cygne arriver en volant avant de se poser sur le lac. Son vol était magnifique, majestueux, on aurait dit les ailes d'un ange... Par contre, l'atterrissage s'est révélé plus drôle que majestueux, il battait des ailes comme s'il n'arrivait pas à freiner. Malheureusement je n'ai pas pu prendre une photo de lui en vol, mais un cygne, c'est toujours beau.
Good evening, 
Today I decided to show you a few pictures that I have taken during the last holiday, the same day we had our lunch by the lake. I was taking a walk with my boyfriend's mother when I saw a swan flying towards us before landing on the lake. Its flight was beautiful, majestic, its wings looked like an angel's... However, the landing turned out to be more funny than majestic, it was shaking its wings as if it couldn't stop. Unfortunately I couldn't take a picture of it flying, but a swan is always beautiful.
A bientôt / See you

Aucun commentaire: